30 mars 2012

Liten groda ❤

Så har vi äntligen varit där, och träffat fina lilla Flora! Såååå liten. Jag trodde inte jag skulle känna att "guuuud har Mia varit sååå liten", men visst gjorde jag det. Kan inte komma ihåg det. Inte ens när jag tittar på kort tycker jag att hon ser så pluttig ut!
Vi fick inte se henne i så vaket tillstånd, men det är ju mycket begärt av en så liten tjej. Nästa gång Flora, då ska jag mysa med dig och då hoppas jag på en mer vaken tös.

Slänger med några bilder på tokan Mia. Hon röjjer runt för fullt här hemma. Försöker resa sig mot allt hon hittar. En boll testade hon här om dagen, gick ju sådär bra kan jag meddela :)
Mammas foppatofflor är riktigt festliga att leka med. Imorse välte hon lite inredning över sig. Som sagt, röjjer runt :)
Efter upptäcktsfärden slocknade hon sött i mammas famn ❤ Älskade lilla busfrö!!!











Mikaela

Inga kommentarer: