17 mars 2012

Plankan

Godkväll!

Igår var jag och mamma på Kavat Outlet i Kumla. Jag har aldrig varit där, men har hört mycket om det av alla mina vänner.
Mia hade ju sagt till mig här om dagen att hon önskade sig skor av mormor :) så så fick det bli hihi

Vi hittade ett par i 3:e sorteringskorgen. Det är dom hon har på sig på bilden. Sen fick hon även ett par toksöta sandaler. Dock inte lika billiga, men det vägdes ju upp av att de första var superbilliga :)
Mia är sååå nöjd med sina presenter. Tack BÄSTA mormor, och morfar självklart ❤

Imorgon ska vi på kalas hemma hos Maja! Ska bli mysigt. Har gjort ett så fint paket till henne :)

Nu sitter jag här med ett glas rött ala Per Morberg! Gott gott
Johan grejar med maten i köket! Plankstek!!!!!! Mmmmm

Trevlig helg


Mia rattar på samma ratt som hennes mamma rattat på när hon var liten och besökte Kavat


Fiiiiina sommarsandalerna


You talking to me?

Mikaela

Inga kommentarer: