08 september 2009

Första helgen i september

Hejsan hejsan alla goá.....och ni andra oxå ;)

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska slå 06.30...är ju ett tag kvar kan man säga :( Men än så länge så går det bra. Är inte så fasligt trött. Blir nog värre nästa natt.

I helgen så gick PerLarsgatans kräftskiva av stapeln. Oj så lyckat det blev. Var lite nervös för vad folk skulle tycka och om någon skulle komma...haha vi blev 61 pers :) hade jag väl aldrig kunnat tro!
Vid 17 tiden började folk strömma in och sen var festen igång. Vi vaggade hemåt vid 03.30 tror jag. Fan va skoj jag hade :) Bilder kommer senare. Måste hämta dom från papis dator först.

Priset i tipspromenaden blev att anordna nästa fest....längtar :)

I lördags på dagen tog jag ett varv i spåret. Sprang dit och hem så det blev 3,5 km. Kände mig såå duktig. Jag hade bestämt att jag skulle ut idag oxå men hade ont i halsen så jag vågade inte riskera något...får bli i slutet på veckan kanske. Jag ska springa en gång i veckan fram till dec + att jag ska försöka komma iväg på handbolls träning minst 2 ggr i veckan. Går inte att vara så lat som jag har varit de sista åren. Om det fortsätter kommer jag definitivt inte komma i mina jeans (som jag för övrigt redan har problem med)

Snart drar serien igång....längtar så efter att få spela match....det bästa som finns :)

Nu kommer det tåg som jag ska ta hand om....grönt band genom Hallsberg annars ringer dom och blir arga

Godnatt kära läsare

1 kommentar:

mvanvreten sa...

Jag hoppas det blir ni som får anordna nästa kräftskiva!?