30 september 2009

Snart snart snart

Hej hej

Först måste jag berätta om en sak som hände på träningen i måndags. Det var första träningen jag var med på sen vi spelade match. Innan träningen kom en av tjejerna i A-laget fram till mig och sa "Du jag glömde säga sist vi såg att vad duktig du var på matchen,med alla kontringar och de". Det värmde verkligen. Det roliga med allt var att det är en tjej som jag inte pratar allt för ofta med. Tyckte bara att det var sååååå roligt att få höra dom orden just då....nästan lite barnsligt roligt och härligt. Hade åkt ner till träningen med ganska negativa tankar att jag egentligen inte orkade och att det bara skulle bli jobbigt. Efter det där kändes allt såå mycket bättre. Haha.....tack F....du förgyllde min dag :) En annan grej var att jag blev framvald att vara med i spelarrådet. Får se hur det går....men det blir nog skitbra. Har ju världens bästa råd-kollegor :)

Nu har jag bara två förmiddagar kvar (om man räknar med denna som jag har påbörjat) tills jag ska ha min semester. Längtar! Känns nästan som jag längtar mer nu än vad jag gjorde i våras innan min sommarsemester!

Imorgon kommer S & H hem till oss på middag. Åhh va roligt att få träffa er!
Sen på fredag ska vi förhoppningsvis träffa E & H...längtar så tills det med.

Mycket att längta till nu.....middagar med älskade vänner, semester med min darling, Ullared och massa mer :)

Puss&Kram

Inga kommentarer: