04 oktober 2009

Härlig helg

Hej hej

Nu är det söndag....vanligtvis brukar det vara lite ångest i magen för att helgen snart är slut och arbetet snart väntas. Men inte idag för jag har ju semester :) wiiiii

Torsdagskvällen och fredagskvällen blev som väntat mycket trevligt. kunde inte bli annat med så bra sällskap :)

Igår var jag nere i Alléhallen och tittade på damerna när de mötte Västerås. Tyvärr blev det förlust med en boll och det skyller jag FAKTISKT på domarna som såg ut som att de tagits direkt från bollskolan! Värdelöst. Dela ut TRE röda kort på en match? Plus typ 5 utvisningar lika många gula kort och säkert 5 straffar var i lagen. Inte riktigt normalt. Vilka tattare!!

Det som var roligt var att jag vann bollkastningen i halvlek :) Fan vad glad jag blev. Hade inte ens tänkt köpa en boll men sen kom pojkarna till läktarna och sålde de sista bollarna och då lånade jag tio kronor av pappa och köpte en boll iallafall.....vilken tur! Jag tänker alltid att Nu....nu ska jag vinna och det var som trissreklamen.....plötsligt händer det!! 195 kr till Mikaela och en applåd, man tackar och bockar hihi

Idag blir det att greja lite ute. Ska bära in trädgårdsmöblerna och bära in ved i garaget så vi klarar oss över vintern. Ska även hinna med en sväng till Örebro och hälsa på johans morbror med fru. Vi har fått några extra trädgårdsstolar av dom som vi ska hämta.

Imorgon blir det Ullared....skoj skoj skoj :)

Nu.....FRUKOST

Puss&Kram

Inga kommentarer: