15 oktober 2009

Torsdag = sista arbetsdagen innan helg

Hej hej

Idag har jag mått pyton. Känns som att jag är på väg att bli sjuker :( kanske svininfluensan? Vi har fått mejl på jobbet om att vi ska höra av oss snarast om vi vill få vaccination. Jag har ingen aning om hur jag ska göra?! Förvirrad är ordet!

Igår hade jag en så helvetisk dag på jobbet så jag orkar knappt tänka på det. Det är sådana dagar som man verkligen funderar på om man inte ska byta jobb. Hade inte greppet om någonting. Hade jag inte fått hjälp av arbetskamraterna hade tågtrafiken i Värmland stått stilla helt och hållet! Uscha....

Imorgon tar jag helg. Underbart! Har beställt färska räkor till kvällen, grannarna kommer över :) Vi ska ha räkfrossa och dricka skumpa. Lite vitlöksbröd ska vi oxå ha. Ska bli gött.

Nu är det bara några timmar kvar på jobbet...sen hem till soffan, brasan och Tvn...längtar!

Inga kommentarer: