23 oktober 2009

Hej hej

Ja då var det ett tag sedan jag skrev något här. Har inte haft någon ork till att skriva...men nu kände jag för det :)

Vad har hänt sedan sist? Måndags var det handbollsträning. Vår tränare var på något konstigt humör så han tvingade ut oss på tunnelrundan (ca 7 km) och sedan intervallträning när vi kom in i hall. Detta dagen innan match? Ja ja så tyckte han och så blev det.

Tisdagen var det bortamatch i Strängnäs. Vi vann med klockrena 26-17. Vår bästa match hittills tycker jag. Väldigt roligt var det, men tungt att komma hem så sent när man skulle jobba dagen efter.

Torsdag så var det ju färgkurs på Hårstudion och jag skulle ju ha varit modell men det blev ändrat så jag skulle bara få komma dit så Emma kunde få lite tips....MEN alla frisörerna var så nyfikna på hur mitt hår skulle bli så läraren fick ge med sig, så jag fick färga håret jag med :)
Det blev inte alls som jag tänkt mig, blev inte alls som Emma och de andra trodde heller, men eftersom mitt hår var så väldigt blekt så går det knappt att förutspå hur det reagerar på färgen. Det blev mörkbrunt...nästan lite åt rött och det vill jag ju inte ha, men det lägger sig nog. Skönt med lite förändring hur som helst!!

I helgen jobbar vi båda två. Eller om man kan kalla Johans helg för jobb-helg. han slutar imorgon kl 6 och sen har han jobbat klart. Jag ska jobba förmiddag både lördag söndag. Kanske tar ledigt söndag, skulle vara skönt.

Nu ska jag fortsätta titta på film

Adjö och godnatt

Inga kommentarer: