13 oktober 2009

Tisdagen 13 Oktober

Hej hej
Nu så var den härliga semestern slut och jag är inne på min andra arbetsdag! Gårdagen var tung...inte roligt att åka iväg till jobbet :( Johan har ju ledigt denna vecka oxå så det gjorde nog att det blev lite extra jobbigt. Dessutom är mor & far iväg till Rhodos en vecka. All Inclusive 28 grader med solsken....inte alls avundsjuk...skulle jag? Nej nej!!

Under semestern blev det en tripp till Ullared där vi gjorde slut på våra pengar. Nej inte alla men en del av dom. Gjorde bara en dagsutflykt så vi var hemma på kvällen igen.

Har även varit duktiga och staplat in massor av ved i garaget så vi klarar oss över vintern...hoppas vi.
Annars har vi inte gjort så mycket. Umgåtts med vänner, varit på bio, spelat match mm

Igår bokade jag och Sara biljetter till KENTs turné 2010. Först ska vi se dom i Stockholm och sen i Örebro, åhhhhh det ska bli så roligt. Har längtat enda sedan Sofiero förra sommaren.

Vi har även bokat in Stockholm på Halloween med Emma & Henric. Då ska vi se Hairspray på Kinateatern. Det ska oxå bli sååå roligt. Synd bara att vi missar en roligt maskerad men det är smällar man får ta!

Ikväll är det tjejmiddag hemma hos Sandra. Mysigt ♥ Undrar vad vi får för gott?

Just det....största nyheten höll jag på att glömma....jag har bokat in tid för ögonoperation!!! 26 november...ahhh. Känns läskigt men oj så skönt det ska bli att slippa dessa linser och glasögon. Längtar med en skräckblandad glädje!

Det var nog allt jag hade att uppdatera. Ska bli lite flitigare här på bloggen nu när semestern är slut :)

Puss&Kram

Inga kommentarer: