16 oktober 2009

Fan vilken dag

Hej hej

Glad får man visst inte vara för länge på den här planeten :(

Dagen idag har varit en total motsatts till i tisdags när jag var så glad!

I förmiddags skulle vi in till IKEA för att köpa en grej till matsalen. Var så glad för jag tyckte det var en så bra grej som skulle bli så fint. Kommer in dit.....Nej men då har den väl självklart utgått från IKEA Örebros sortiment!! OCH det riktigt dumma med IKEA är att varuhusen INTE kan skicka efter saker som de inte har i sitt sortiment. Så vill jag ha den där jävla grejen måste jag åka till något av de STORA varuhusen för att köpa den!! SÅ JÄVLA TÖNTIGT!!!

Nästa sak. Skulle hem till svärföräldrarna och luncha idag. Skulle få min svärmors goooda köttgryta. Åhh hade längtat så. Kommer dit. Nej då har hon inte gjort den som hon brukar. Den smakade inte alls som vanligt. Denna var oxå god men den jag ville ha är supergod. SJÄLVKLART är jag tacksam att hon gjort mat åt oss, det är inte det, blev bara lite besviken på att det inte var den goda som hon brukar göra nu när jag verkligen hade sett fram så emot det. Typ som att beställa en Big Mac på McDonalds och sen få en Cheesburgare istället...

Nästa sak: Vi har hemmamatch på lördag och jag hade ju självklart hoppats på att få spela. Har tyvärr inte kunnat träna på hela veckan eftersom jag har jobbat eftermiddag alla träningsdagar :( men nej nej....inte uttagen. Kan ju förstå att de som har tränat ska få spela men det känns så suuuuurt!! Jag skulle ju ha tränat om jag hade kunnat. Vill ju verkligen spela. Hemmamatch är ju extra roligt. Jätte jätte tråkigt att det ska vara kamp om att få spela i B-laget oxå. Där borde man ju vara garanterad en plats men inte. Fan va trist!

Nästa sak: Skulle vara hårmodell på Hårstudion nästa vecka och få håret färgat av Emma när de hade färgkurs, och en expert från Matrix är där och hjälper och vägleder. Jätte bra tyckte jag. Gratis färgning och dessutom en färgexpert där som hjälper till. Men så ringde Emma idag och sa att det inte blir nått. Experten ville tydligen inte ha någon modell som var blonderad och ville ha lite mörkare hår. Så det blir inget. Men Emma sa att jag skulle komma förbi iallafall så kunde de iallafall titta på mitt hår och ge Emma några tips tills då när vi ska färga, och ev. skulle de hinna göra det på mig. Så det blev ju ganska bra ändå men lite ledsen blev jag ju.

Jaja det var min besvikelse till dag.
Nu kommer snart grannarna hit så det blir ju kul iallafall :)

Ha en trevlig helg

1 kommentar:

mvanvreten sa...

Den där "grejen" från IKEA kanske finns i stora Gävle?
Eller kan man inte beställa på nätet?