18 september 2009

Fredagsmys

Hejsan hejsan!

Idag har jag jobbat förmiddag på Tågex. Blev en lugn och skön fredagsförmiddag. Lagom mycket att göra. När jag kom hem möttes jag av en mycket positiv överraskning Min bästa Johan hade klippt gräset :) Oj så glad jag blev. Skönt att ha det gjort. Kan inte hösten och vintern komma snart så man slipper det där? Fast då blir det att skotta snö istället...inte mycket roligare det!

Vi hann även iväg en sväng till Marieberg...jag skulle kolla efter ett par stövlar jag spanat in på nätet (Vagabond) Så väldigt fina på bild och i verkligheten oxå, men när jag fick på mig dom så var det inte så bra längre tyvärr :( Vet inte vad jag vill ha på fötterna i vinter. Får bli mina Converse haha dom funkar till allt.

Nu på kvällen grillade vi hemma hos mamma o pappa Jag köpte en vinflaska när vi var på Marieberg och efter bara två glas känner jag hur det snurrar. Tidig uppgång idag och dåligt med mat som tar ut sin rätt tror jag.

Imorgonbitti ska jag till Hårstudion för att fixa utväxten. Sköööönt! Mysigt att träffa Emma oxå ♥ Sen kl 14.00 är det seriepremiär för damlaget. Ska bli roligt att hejja fram dom. Vet icke hur stora chanseran är men självklart hoppas vi på vinst.
På kvällen ska vi hem till Bäckatorp till Emma & Henric och magen :) Känns så hemskt att jag knappt träffat Emma någonting nu sen hon blev gravid. Kommer inte känna igen "tjockisen" när jag ser henne. Ska bli så roligt att träffa er! Så längesen nu...

På söndag är det äntligen match för min del. Då har HK Järnvägens utvecklingslag seriepremiär i Alléhallen kl 14.15 wiiiiiii längtar som en tok. Ska äntligen få spela match. Länge länge sen nu. Det bara kliar i fingrarna på mig!!

Nu ska vi sussa här hemma. Älsklingen ser lite hängig ut på ögonen :) Söt du e min prins ♥

Återkommer efter helgen....så jag säger
Trevlig Helg alla läsare

Inga kommentarer: