27 september 2009

Söndag 27 september

Snart är det en ny vecka igen. Sista veckan innan min efterlängtade höstsemester. Ska bli sååå skönt. Är så less på att jobba nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.....uscha....superglad att jag har ett jobb, så jag borde ju inte klaga men det gör jag ändå. Har jobbat så mycket nu sista tiden tycker jag så då är det lätt att lessna lite.

Veckan som kommer ska jag träna imorgon måndag. Sen tisdag, onsdag, torsdag och även fredag får jag inte glömma att jag måste använda glasögon istället för linserna. Jag ska nämligen på en förundersökning för ögonlaserkirurgi på fredag och då måste ögonen ha fått vila från linser minst tre dagar innan. Annars kan mätningarna bli fel. Känns lite jobbigt för jag blir oftast väldigt trött i huvudet om jag har glasögon en hel dag. Är väl ovana kan jag tro. Får se hur det går. Ska bli spännande att se vad dom säger på fredag, om jag kan genomföra en operation.

Helgen ska vi förhoppningsvis träffa Emma & Henric...äntligen. Blev ju aldrig nått med förra dejten eftersom Emma blev sjuk :(

På semestern ska vi åka till Ullared, vi ska måla om sovrummet, och även bygga klart grillen :) Härligt....jag längtar så!!!

Nu ska jag återgå till jobbet så jag inte missar nått

På återseende

Kramar

Inga kommentarer: