24 september 2009

Inte direkt lust me någe

Nu var det några dagar sen sist. Har inte haft någon ork till att skriva. Är inne i någon konstig period i livet igen då allt känns lite extra jobbigt :( Det är väl att hösten smyger sig på. Så mörkt och trist ute. Men nu har jag ju hittat en så fin höst/vinter-finjacka så det ska ju bli lite roligt att få använda den :)

Hittade den när jag var på Lager 157 i lördags :) Dom hade utförsäljning på jeans så då var jag ju tvungen att kolla läget. kom hem med denna fina och ett par jeans. mycket nöjd måste jag säga!

Johan jobbar och kommer hem ikväll. Jag ska jobba natt. Känns faktiskt ganska okej. När det bara är en natt så går det ganska bra.

Skulle ha tränat igår men efter jobbet hade jag en förbannad huvudvärk och var så ruskigt trött. Låg i soffan hela kvällen typ. Förutom när vi var och handlade en sväng. Idag känns det bättre. Var rädd att jag var på väg att bli förkyld som alla andra...

Nu ska jag nog beställa lite kort. Alltså framkalla lite kort, var längesen nu så det är verkligen dags.

Ha det bra alla

Kramar

Inga kommentarer: