03 december 2009

Godmorgon världen

Man blir nästan lurad när man kikar ut genom fönstret på morgonen. Man tror att det har snöat men det är bara frost! Tycker att det är bra att det kommer lite minusgrader, det är ju faktiskt december nu. Jag får mer användning av min nya jacka och mina nya skor, det blir lite mer julstämning :) Det är mycket som är positivt med minusgrader.

Nu på förmiddagen ska jag till Emma för att fixa håret. Blir nog sista gången innan hon ska vara mammaledig. Trist för jag vet inte vem som nu ska klippa mig :(
men innan jag ska till Emma ska jag hinna med frukost, dusch och en kort promenad med Zigge,
och i eftermiddag ska jag jobba! Fullbokad dag idag! Snart är det helg igen...mycket skönt. Johan jobbar dessvärre!

Nu måste jag sluta om jag ska hinna med allt jag ska hinna med :)

Kramar

Inga kommentarer: