13 december 2009

IDOL


Tittade på Idol i fredags som dom flesta andra antar jag. Jag hejjade på Kalle men förstod att Erik skulle vinna. Felet med honom är att han är bara grym på rocklåtar...men men nu har han vunnit och det var väl bra. Men va f*n har han för pinsam flickvän? Okej om hon hade gjort som pappan: Upp på scen, ge honom en kram och sen avlägsna sig.....men nej nej. Hon står kvar idioten och suger åt sig Tv-tid. Hon betedde sig som om hon oxå hade vunnit Idol. Ne fy jag höll på att skämmas ihjäl här hemma i soffan.......pinsamt!!!!

Igår var jag på julbord med jobbet på Conventum. Det var så jävla roligt, men idag får jag sota för det, bläää mår skit!

Nu ska jag och Johan åka och köpa lite söndagsgodis, men bara lite! Sen ska vi hem till mamma o pappa och äta, och sen blir det nog soffan, godis och film :) Mysigt!

Inga kommentarer: