02 december 2009

Nu ser jag världen med nya ögon

Hej hej

Nu har det snart gått en vecka sedan operationen. Allt gick väldigt bra. Självklart var jag supernervös innan. Fick en lugnande tablett men den tyckte jag inte gjorde så mycket. Fast å andra sidan vet jag ju inte hur jag hade varit om jag inte fått tabletten :)

Från att jag la mig på operationsbordet tills att jag reste mig igen tog kanske max 10 minuter. Helt otroligt vad dom kan göra. 10 ynka minuter och mitt synfel är som bortblåst haha helt sjukt!

Direkt efteråt vad allt lite dimmigt men det blev bättre och bättre ju längre dagen gick. På kvällen såg jag nästan perfekt!
Allt som allt en helt galen upplevelse.

Är på bättringsvägen med förkylningen oxå. Inte alls så farligt längre. Får väl se om jag får ligga nerbäddad i helgen. På fredag är det nämligen min tur att ta den där läskiga sprutan. Uscha uscha, ser verkligen inte fram emot det :( jag och mitt taskiga imunförsvar....det ser inte så ljust ut!
I helgen fyller svärmor 50 år. Då blir det smörgåstårta Mmmmm det ska bli riktigt smarrigt! Längtar jag desto mer till ;)

Julklapparna har jag börjat inhandla. Men det är ju så svårt att komma på till alla. Men jag har börjat lite smått iallafall. Mamma och syster är klara. Dom som är lättast att handla till ;)

Ha en trevlig onsdag
Kramar

Inga kommentarer: