31 december 2009

Tvåtusennio


Ett minnesvärt år! På många plan...husköp & flytt, 25 årsfester, varsel, nära vänner som fått barn, kära vänner som äntligen flyttat hem, jobb-byten, m m. Finns mycket som gjort detta till ett speciellt år!

Snart går vi in på ett nytt spännande år. Ett nytt fräscht år som ska fyllas med minnen. Som alltid ska man väl komma på ett riktigt bra nyårslöfte! Förra året hade jag och Johan ett gemensamt. Vi har inte riktigt hållit det, men nästan. Det får ligga kvar i bakgrunden, och vi ska försöka att forsätta följa det, men nu måste man ha ett nytt också, men vad det ska bli har jag inte bestämt än!

Jag ska spendera min nyårsaftonskväll på jobbet. Slutar kl 21.00 så det är ingen fara. Jag hinner gott och väl hem till festligheterna. Johan är hemma hos sina föräldrar och jag ska hämta honom där efter jobbet. Sedan drar vi hem till mor & far och firar in nya året med dom och deras gäster.

Jag vill önska Er alla ett Gott Nytt År!

Kramar

Inga kommentarer: