21 december 2009

Jul, Jul Strålande Jul

Goderafton!

Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag knappt hunnit reagera på det. Shit, det är verkligen julafton om 3 dagar! Vart tog alla dagar vägen?

Igår julstädade vi lite, köpte gran och klädde den! Åhhh den är så fin. Att en jäkla barrväxt kan skänka en så mycket glädje och välmående...det är ju helt galet egentligen. En gran? Haha, suger man på tanken ett tag så är den helt befängd. Jaja den är fin i allfall och den står där i matsalen och lyser så vackert, under ligger klapparna! Ville egentligen ha bara röda kulor, men nu hade jag andra färger så det fick bli dom. Nästa år ska jag köpa nya!

Mysig besök på eftermiddagen. God mat och många skratt...härligt! Önskar så att ni oxå kunde känna glädje inför julen, men förstår att det måste vara svårt! Nästa år blir bättre som du sa igår, förstår om Ni längtar!

Idag ska vi inhandla lite julmat för imorgon är det julmiddag med familjen hos oss på 7an. Storebror kommer hem ikväll, och han ska hjälpa till med tillagningen eftersom Johan är borta. Lillasyster kommer nog oxå och hjälper till på ett hörn!

Nu ska jag jobba i cirkus 2 ½ timma till, sen slut för idag :)

God Jul på er!

Kramar Mikaela

Inga kommentarer: