22 april 2011

GLAD PÅSK



Nu är jag så jäkla trött på den här förkyldningen!!!! Så täppt i näsan som jag har varit den sista veckan har jag aldrig varit förut. Jag måste ha nässpray för att kunna överleva. På söndag har jag använt det i 10 dagar och då är det stopp!! Hur i helvete ska det gå??


Nässprayen håller i sig ca 5 timmar. Det är det sista jag gör innan jag går och lägger mig för att kunna somna och sova ordentligt. Sen vaknar jag efter ca 5 timmar av att det är totalstopp i näsan och munnen är torr som Saharaöknen. Så alltså, om jag går och lägger mig vid 22-tiden, vaknar jag runt halv 4 och måste vara uppe och snyta rent och ta ny nässpray. Hur kul låter det??


Det måste släppa snart, detta är inte roligt!!!!


Imorgon är det Påskafton, och vi ska fira med det vanliga gänget. Många av dom iallafall. Ska bli väldigt roligt. På söndag blir det påskmiddag med familjen!! Mattias kommer hem idag :) Stannar antaligen till söndag eller måndag. Roligt roligt.


Jag jobbar till 14.00 idag, sen är jag ledig lördag och söndag. Det får jag vara nöjd med, snart ska jag ju vara ledig huuur länge som helst ;) Oj vad jag längtar!!! Är ju nu inne i vecka 27....bara 13 veckor kvar, det blir 96 dagar! Räknar jag arbetsdagar så har jag bara 36 kvar att jobba :) Wiihooo.

Men börjar verkligen bli nervös på riktigt nu.......


Glad Påsk till er Alla!!!

Inga kommentarer: