12 april 2011

30-årsfest!!

I helgen var det 30-årsfest för Daniel. Det var maskerad med temat kändis/figur. Jag klädde ut mig till Nalle Puh och Johan var Ove Sundberg från Solsidan :)

Det blev en rolig kväll, vi blev placerade bredvid de två andra gravida paren :) Jättetrevliga!!

Framåt kvällningen drogs alla bord undan och ett dansgolv bildades. Det var väl då det började bli lite tråkigt för min del iallafall. Var uppe och skakade rumpa ett tag, men efter en stund började jag känna av ryggen, så då gick jag och satte mig. Inte så roligt att sitta och glo när alla andra dansar, men det var några som kom och underhöll mig mellan varven, så det gick bra!Tror vi åkte hem runt 1-tiden, väldigt lagom :) Hur som helst en mycket Kul kväll!!


Förra veckan var de här och borrade bergväme åt oss, och idag kommer de och ska installera det :) Skönt att få det klart, äntligen :) Nu är det bara att invänta vintern och se hur mycket lägre elräkningarna blir haha ;)


Just ja, när vi var i Göteborg i fredags gick vi in i en jättemysig affär. Den här! Där inne hittade jag "mina" fina muggar som jag försöker få ihop ett gäng av. De är ju lite dyra så det får ta sin tid. Iallafall var de nästan 10 kr billigare där än hemma, (ja ja 10 kr är inte mycket) och då var min fina goa Johan så snäll och köpte två till åt mig :):):) Bild finns i detta inlägg!


Nu blir det frukost innan jag tar Zigge på promenad! Han ligger och snarkar i soffan så det är ju ingen brådska direkt :) Usch vill oxå ligga i soffan och snarka. Sov jättedåligt inatt, och när jag vaknade hade jag ont i hela ryggen. Det kändes som att jag legat som en räka hela natten eller nått :( Johan får massera när han kommer hem från work.


Adios amigos!!




2 kommentarer:

Bibbi sa...

Men jävlar vad ful Johan är! Du var gullig! Och väldigt väldigt fina muggar!

Mikaela sa...

Haha ja jag vet. Fruktansvärt ful :) Han gick runt och sa "Tjäääääääna maanneeeeen" hela kvällen :) Haha ja det var roligt :)