04 april 2011

Stress

Idag har jag varit duktig. Har hunnit med mycket innan jobbet, och det är ALLTID skönt att ha fått nått vettigt gjort. Jag har tvättat, vikt tvätt, dammsugit nedervåningen, dammat, lagat mat....ja ni hör va duktg jag har varit. Allt detta gjorde jag innan kl 12 :) Uj uj uj haha Men det blev galet stressigt innan jobbet. Mellan 11.40 och 12.40 hann jag duscha, fixa mig inför jobbet, handla på ica, hämta johan på jobbet, rensa en grillad kyckling, hacka ner den i min pastasallad och tillslut åka till jobbet, stress-VM!!! Jag vet att jag inte ska stressa för mycket i mitt tillstånd, och jag tycker faktiskt att jag har blivit väldigt duktig på att inte göra det, men idag blev det såhär ändå! Hur som helst....i helgen är det 30 årsfest för Daniel. Maskerad och temat är kändis/figur..... Nu äntligen tror jag att jag har kommit på vad jag ska vara :) Men det är hemligt så jag tänker inte skriva det här ;) Ska dra in till Marieberg imorgon efter jobbet och fixa utstyrseln. Jag är så nöjd med min idé. Hoppas att jag hittar allt jag behöver bara!

Inga kommentarer: