18 maj 2009

God Morgon

Hej hej

Måndag igen. Veckorna bara försvinner. Snart semester :) Wiiii

I lördags var vi i Askersund och hälsade på Sara & Henke som har varit hemma denna vecka. Det var så mysigt att träffa dom igen. Hade gärna stannat hela dagen i soliga fina Askersund men vi hade ju andra planer på kvällen så det blev bara en stund på dagen. Vi fikade ute i solen och promenerade med vovvarna till vattnet så dom fick busa lite. Sen gick vi till hamnen och köpte mjukglass och tittade på alla fina (och mindre fina) båtar. Johan drömde sig bort ha ha. Sen innan vi skulle åka så lockade Sara mitt hår inför kvällens partaj. Uj så fin jag blev. Fick mycket beröm. Tack gumman! Om allt går som det ska så får vi ju snart träffa dom igen :)

På kvällen var det 25 årsfest i Ekeberga hos Fia. Massor av folk, god mat och dryck. Klockren kväll. Johan var lite deppig. Han råkade spilla rödvin på sin nya dyra skjorta + 2 av Fias mattor. men underbara Fia övertygade honom om att det gjorde inte ett enda litet dugg! Men han skämdes ändå, stackarn! Tack Fia för en skitskoj kväll!

Söndag klippte jag gräset ute i solskenet :) Ja jag vet, jag ÄR jätte duktig ;)
Sen på eftermiddagen var det ljusparty hemma hos Sandra. Blev ju en del shoppat som vanligt.

Idag jobbar jag natt så jag har ju ledigt i stort sett hela dagen. Ska nog ta en sväng in till Örebro och kolla efter jacka.

På återseende.

Kramar mikaela

Inga kommentarer: