11 maj 2009

Trädgårdspyssel

Idag gjorde jag min gräsklippar debut. Har aldrig klippt en gräsmatta tidigare i mitt liv. Har sluppit lindrigt undan hemma som ung :) Skoj var det iallafall, men det var ju bara för att det var första gången kan jag tro :) Vår underbart givmilda granne gav oss en gräsklippare. Han hade en över så den fick vi. TACKAR säger jag bara......guldstjärna till honom. Den gick klockrent. Vi fyllde bara på lite olja och bensin. Så nu är hela gräsmattan klippt och fin. (tjusigt rim jag fick till)

Rensade rent vid komposten oxå, vi har fyllt på massa skit där så den har varit överfull ett tag. Men nu är det borta. Passade på att rensa från lite vildvuxet i några buskar oxå. Dom står precis bredvid varandra och hade nästan växt ihop till en buske...men inte nu längre. Blev så fint :)

Snart är denna natt avklarad och då ska jag inte tillbaka hit igen förens på onsdag eftermiddag......wiiihooo. Uj så skönt

På återseende

Kram Mikaela

PS Idag är jag glad igen :) Fått vara med min älskling hela dagen, förutom när jag var på jobbet i förmiddags såklart DS

Inga kommentarer: