10 maj 2009

Sorry för det förra inlägget...

...men jag var bara så ledsen och kände mig såååå ensam :( I vanliga fall hade jag kunnat vara hos mamma & pappa och haft dom som sällskap men igår var ju dom oxå borta.

Jag säger inte att Johan INTE får ha kompisar hemma eller att han ska vara med mig hela tiden. Verkligen inte! Självklart ska han träffa sina kompisar, men det var bara att det blev så hastigt bestämt Fick ingen chans att hitta på något annat. Men det behövde jag ju egentligen inte för de skulle åka vid 5-6 tiden så det var cirkus 2 timmar det handlade om. Men sen att det under eftermiddagen blir bestämt att han inte alls ska vara hemma med mig på kvällen utan vill följa med kompisarna och fortsätta festa...hade jag vetat det från första början.....ja bra, då hade jag varit inställd på det och haft lite andra förutsättningar för min kväll......

Vet inte varför jag känner att jag behöver ursäkta mig....hade lite dåligt samvete igår efter mitt arga inlägg.....

Jag älskar Johan massor och mer ♥

Inga kommentarer: