02 maj 2009

Tråkigt


Idag är en riktigt tråkig dag. Har inte lust med något :( Såå vackert väder och jag är bara sur....inge kul alls!!

Johan åkte tidigt i förmiddags. Han och hans kompisar skulle på trav i Örebro och kommer inte hem förens sju ikväll typ :( Jag har varit ledig sen i torsdags morse och Johan har i stort sett inte varit hemma någonting under den tiden. Torsdag jobbade han till sen kväll. Igår jobbade han till halv 5 och idag är han på trav :( Sååå jäääävla tråkigt att vara själv. Kan vara skönt ibland men nu har det gått till överdrift.

Vet inte vad jag ska hitta på heller. Var på marken förut med mamma & pappa. Inget att ha!! Köpte marknadsnougat och langos. Sen gick vi igen. En väldans liten marknad i år måste jag säga.

Iallafall så finns det tusen saker i trädgården att göra. Massor av rabatter jag vill ta bort men alla säger vänta vänta vänta. Se vad som kommer upp först!! Åhhh jag orkar inte vänta. Det ser ju ut som jag vet inte vad i trädgården. Planteringar högt och lågt!! Dessutom får jag inte börja med nya grejer för Johan innan vi är klara med sådant vi startat upp! Suck......hör ni vad negativ jag är idag. Blä blä blä....

Ska på födelsedagsfest ikväll oxå hemma hos Peter S. Känner mig lite skeptiskt till det med....kommer nog inte vara en kotte där som jag känner. Så har det varit de två andra festerna han har haft. Jag är inte så bra på att vara på sådana fester. Johan är mycket mer öppen, om inte han känner någon så gör det honom inget, då hittar han någon att pratat med ändå. Jag funkar inte så....tyvärr!! Får se vart det slutar. Hoppas det blir roligt

Nu ska jag gå ner och ta Zigge på en promenad tror jag. har ju inget bättre för mig så jag kan lika gärna samla lite steg. Har bara gått 8634 idag. Några kvar fram till 10000 (mitt dagliga mål)

På återseende med förhoppning att jag är MYCKET gladare då

Inga kommentarer: